31 Temmuz 2016 Pazar

UNITY-PLAYER HAREKET

İyi günler,

Bu dersimizde playerimizi hareket ettirmeyi anlatacağım.
öncelikle yeni bir c# scripti oluşturuyoruz.
ardından kodumuzu yazıyoruz.
player objemize rigidbody ve collider ekliyoruz.
kodu player objesine atıyoruz.

 Not: playerin hareket hızını      Inspector ===> kod===> hiz kısmından ayarlıyabilirsiniz.






KOD:


using UnityEngine;
using System.Collections;

public class kod: MonoBehaviour {

  public Rigidbody rb;
  public int hiz = 10;


  void Start()
  {
    rb = GetComponent<Rigidbody>();
  }


  void FixedUpdate()
  {

    if (Input.GetKey("w"))
    {
      rb.AddForce(transform.right * -hiz);
    }
    if (Input.GetKey("s"))
    {
      rb.AddForce(transform.right * hiz);
    }
    if (Input.GetKey("a"))
    {
      rb.AddForce(transform.forward * -hiz);
    }
    if (Input.GetKey("d"))
    {
      rb.AddForce(transform.forward * hiz);
    }
  }
}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder